TRUMPAI APIE KURSUS Kursų metu didelis dėmesys skiriamas nuosekliam mokymuisi, kartojimui, asmeninių spragų identifikavimui, sisteminimui, naujos medžiagos siejimui su jau turima, kad moksleiviai pamažu susikurtų mokymosi sistemą ir informacija jų galvose nebūtų padrika. Moksleiviai skatinami kalbos mokymąsi suprasti kaip tikslingą, naudos atnešiantį procesą, o ne priemonę pasigerinti pažymius mokykloje. Labai didelis dėmesys skiriamas šnekamajai kalbai, kurios įgūdžiai dėl didelių grupių mokyklose ir nepritaikytų programų dažnai nepakankami. KURSŲ TIKSLAS Suformuoti tvirtą ir aktyvią dažnai pasitaikančių žodžių bei frazių bazę; tobulinti rašymo ir klausymo įgūdžius, skatinti skaityti užsienio kalba be žodyno; gludinti tartį ir mokytis susikaupus klausytis, kai kalbėtojas neverčia savo kalbos į mokinio gimtąją. Vienas svarbiausių kurso tikslų - parodyti moksleiviui tinkamiausius būdus 'prisijaukinti' anglų kalbą, taip padedant susitvarkyti su mokykloje galbūt įgytais kompleksais dėl kalbos nemokėjimo, lėtesnio darbo klasėje ar problemiškų santykių su mokytoju. KURSŲ IŠSKIRTINUMAS
KURSŲ NAUDA Moksleiviai įgyja pasitikėjimo savo jėgomis, susistemina žinias, atranda sau palankiausią mokymosi būdą. Ankstyvas mokymosi spragų identifikavimas užtikrina efektyvesnį mokymąsi ateityje. Kursų metu moksleiviai turi asmeninį mokytojo kontaktą ir gali susisiekti su juo visais su anglų kalba susijusiais klausimais ne pamokų metu. KURSŲ REZULTATAS Baigus minimalios rekomenduotinos trukmės (pusės metų) kursą, jei mokinys vykdo mokytojo nurodymus, atlieka namų darbus ir sistemingai lanko pamokas, tikėtinas pažymių vidurkio mokykloje pakilimas vienu-dviem balais. Moksleivis pradeda savarankiškai reikšti mintis rišliais angliškais sakiniais, įgyja pasitikėjimo savimi kalbos aplinkoje, išmoksta daug naujų žodžių ir išsigrynina patogiausią sau mokymosi būdą. |