Aprašymas

„Programos tikslas – suteikti tėvams visas reikiamas žinias apie tai, kaip mokyti mažylį namuose, nes būtent tėvai yra pagrindiniai vaikeo mokytojai. Programa skirta tiems tėvams, kurie nori savo mažyliams parūpinti maksimalias ateities galimybes. 7 intelektų ugdymo programoje sutalpinta viskas, kas yra būtina pilnaverčiam ir sparčiam mažylio vystymuisi pirmajame septynmetyje. Taip, daug kas įvyksta savaime, tačiau savaiminių pokyčių lygis, pobūdis ir greitis priklauso nuo to – kokią aplinką kuriame savo vaikams. Kurkime kartu – žaismingai ir džiaugsme! Leiskite sau būti prabangiais tėvais! Tėvais, kurie augina dėmesingai.“ – sako programos autorė, edukologė Renata Lazdin.

7 žmogaus intelektai pagal Hovardą Gardnerį: 1. Kalbinis (lingvistinis) intelektas. 2. Loginis – matematinis intelektas. 3. Erdvinis – vizualinis intelektas. 4. Muzikinis – ritminis intelektas. 5. Kūno kinestetinis intelektas. 6. Tarpasmeninių santykių (bendravimo) intelektas. 7. Vidinis-asmenybinis intelektas.

Vaikams nuo 5 mėnesių iki 2 metų su lydinčiu asmeniu. Mokymosi pramogos vaikams + Žinios apie ankstyvąjį ugdymą + Rekomendacijos įgyvendinti šį ugdymą namuose!
Manome, kad būtent toks ypatingas trijų dalykų derinys yra priežastis, kodėl 7 intelektų lavinimo programa yra tokia populiari ir rekomenduojama. Kaip sakė viena programą lankiusi mama: „Aš gi nieko iki tol nežinojau! Atsivėrė visas pasaulis.“.
Programoje mažyliai ir jų tėvai daug juda, muzikuoja ir praktikuoja menus, mokosi ženklų kalbos, skaityti ir matematikos, pažįsta pasaulį praktiškai ir kaupia intelektinias žinias apie jį. Visa tai telpa žodyje – patyrimas. Žaidi(ni)mų klasėje metu be kita ko naudojamas ir specialiai kūdikiams sukurtas šviesos stalas, muzikos instrumentai, sensorinės priemonės ir kiti žaislai.

Mamos ir tėčiai mūsų programą lanko dėl įvairiausių priežasčių. Štai dažniausios:

  1. „Noriu patirti viską – ir pramogas vaikui, ir teorines žinias, ir ką rekomenduojama žaisti namuose“
  2. „Man patinka, kad čia yra visko – ir muzikos, ir sensorikos, ir šviesos stalo, ir judėjimo. Nereikia rinktis!“
  3. „Noriu, kad vaikas mokytusi bendrauti su kitais vaikais“
  4. „Labai nuobodu namuose, norisi žmonių ir kokybiškų pramogų“
  5. „Noriu sužinoti, kodėl visi tą programą lanko“

O kodėl Jūs norite? Bet kuriuo atveju – laukiame Jūsų ir Jūsų mažylio, to nepaprasto stebuklo, kuris žiba jo akyse! Šiais laikais, kai pramogas vaikams siūlo „kas netingi“ – taip svarbu ir gera būti ten, kur remiamasi žiniomis ir ilgamete patirtimi. Leiskite Jus nustebinti!
Minimalus šios programos uždavinys – suteikti Jums ir Jūsų mažyliui daug džiugesio akimirkų – daug kokybiško laiko drauge. Pakankamai atkaklūs tėvai – matys atsiskleidžiant neeilinius savo vaikų gebėjimus. Juk genijais – tampama.

Vaikams nuo 5 mėnesių iki 2 metų su lydinčiu asmeniu.

  • Trys elementai – VAIKAMS – multisensorinė, visų intelektų skatinimo pamokėlė. TĖVAMS – ankstyvojo ugdymo temų kursas (mini seminarai). ABIEMS – žaidimų namams lapai.
  • Programos apimtis – 16 susitikimų (vienas arba du kartai per savaitę)
  • Seminarų temos: 16 temų – judėjimas, kalbos lavinimas, matematika, muzikinis lavinimas, pasakos, vaikų poreikiai, laisvas žaidimas, smegenų raidos principai ir t.t.
  • Programos autorė – edukologė Renata Lazdin, Mažųjų valdų įkūrėja ir knygos „Vienas vaikas – 7 intelektai“ autorė.
  • Jūsų kelionę lydės kvalifikuota ir patyrusi mokytoja, kuri konsultuose dėl užimtumo namuose ir kitais susijusiais mažylius liečiančiais klausimais.
  • Klasėje būname be batų. Programos užsiėmimai dinamiški, apima ir judesio, vaikų pusiausvyros lavinimo ir/ar šokio žaidinimus, tad patogiai apsirenkite pati (pats) ir patogiai aprenkite vaiką. Klasėse užsiėmimo metu nevalgoma, mamos netriukšmauja.

Bendrosios rekomendacijos lydinčiam asmeniui

  • Lydintis asmuo bet kuriose ankstyvojo ugdymo pamokėlėse kviečiamas padėti mokytojui įgyvendinti pamokos tikslus moderuojant vaiko elgesį, raginant tausoti pamokose naudojamas priemones. Tuo pačiu mažylis mokosi bendrųjų elgesio taisyklių. Pavyzdžiui, jei vaikelis stengiasi demontuoti muzikos instrumentą, arba bando išplėšti mokytojui iš rankų mokomąjį plakatą – lydinčiojo asmens misija yra nukreipti vaiko elgesį tinkama linkme. Kai tik vaikų amžius yra tinkamas dalyvauti pamokėlėse be tėvų – taip ir vyksta, tačiau kol pamokų formatas yra subalansuotas dalyvauti vaikeliui su lydinčiu asmeniu, formatas numato ir tėvų pagalbą mokytojams. Nukreipiant vaikų kūrybinius polėkius mokomosios medžiagos ir kitų vaikų atžvilgiu rekomenduojama naudoti įtraukiančius žodžius: „padėk“, „tik paliesk“, „paleisk“, „bėk į kitą pusę“ ir panašiai, nenaudojant stabdančių žodelių: „neimk“, „neplėšk“, „negalima“ ir panašiai.

1 / 2
2 / 2

Atsiliepimai apie veiklą (0)

Panašios veiklos