Programos trukmė – 1 m. m., tikslingas 2-3 m. m. tęstinumas siekiant pagilinti žinias ir praktinius gebėjimus.
PROGRAMOS ANOTACIJA Fotografijos ir menų studijos mokymo programa. Fotografija ir dailė įsitvirtina įvairiose gyvenimo srityse. Fotografijos menas ir dailė plečia vaikų ir jaunuolių žinias, kūrybiškumą, praktinius įgūdžius, individualų mąstymą bei matymą, vaizdo suvokimą ir panaudojimą, asmeninį kūrybinį meistriškumą, technologijų panaudojimo akiratį bei galimybes, lavina saviraišką. Programos metu atsižvelgiant į mokinių amžių, pateikiama teorinė medžiaga ir praktinės užduotys, edukacinė pažintinė veikla, vykdomi įvairūs projektai. Besimokantis jaunimas įgyja komunikacijos, individualaus ir komandinio, projektinio, kūrybinio darbo įgūdžių. Jie produktyviai, kryptingai panaudoja įgytus gebėjimus įvairiose gyvenimo srityse. TIKSLAS Suteikti praktinių ir teorinių žinių priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikams, jaunuliams apie fotografiją ir dailę, lavinti asmeninį kūrybingumą, saviraišką, kūrybinių projektų kūrimo ir įgyvendinimo gebėjimus. UŽDAVINIAI 1. Supažindinti mokinius su daile, menais, fotografijos vaizdo menu. 2. Išmokyti naudojantis vaizduojamosios ir taikomosios dailės technikomis, kurti meno kūrinius, rengti parodas, kūrybinius projektus. 3. Suformuoti fotografavimo įgūdžius. 4. Puoselėti kūrybinį mąstymą ir individualumą, analizuoti ir vertinti meno pritaikomumą įvairiose srityse. 5 Skatinti vaiko fantaziją ir saviraišką. 6. Išugdyti praktinius gebėjimus. 7. Organizuoti komandinį darbą grupėse. 8. Lavinti kiekvieno mokinio vaizduotę ir pastabumą, taikyti bendrus meno kompozicijos dėsnius, mokyti ieškoti kūrybinio individualumo, panaudojant įvairias dailės ir fotografijos meninės raiškos priemones. 9. Ugdyti vertybines nuostatas ir pilietiškumą, diskutuojant, dirbant grupėmis ir individualiai. 10. Stiprinti mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą. METODAI: Paskaita, aiškinimas, vaizdo medžiagos demonstravimas, praktinė veikla, žaidimas, diskusija. VERTINIMAS( IR ĮSIVERTINIMAS) Vertinimo būdas- neformalus vertinimas (įskaita). Vertinimas atliekamas atlikus praktinę užduotį. Projektai vertinami paskatinimo formomis. Vertinimo formos-praktinių, kūrybinių užduočių atlikimas, projektų rengimo ir pristatymo kokybė, įskaitos, diplomai, padėkos už dalyvavimą parodose, konkursuose, kūrybinėse sueigose.
|