Aprašymas

nternetas, socialiniai tinklai, diskusijų forumai, informacijos patikimumas - tai, su kuo susiduriame kasdien. Kodėl plinta dezinformacija, ir mes ja patikime? Kodėl socialinės medijos priešina visuomenę? Kada nustojame atskirti nuomonę nuo fakto, kiek esame paveikūs dirbtinio intelekto algoritmams, netikriems vaizdams? Edukacinio užsiėmimo metu ne tik atsakome į šiuos klausimus, bet ir ugdome mokinių gebėjimus atpažinti kultūrinių reiškinių ir asmeninės tapatybės formavimąsi skaitmeninėje erdvėje, didinant kultūrinį sąmoningumą apie raiškos ir komunikavimo formas, pasitelkiant medijų ir informacinio raštingumo kompetencijas. O kad mokymasis būtų dar ir įdomus - siūlome sužaidybintą priemonę "pabėgimo" dėžę! Spręsdami užduotis dirbant komandoje, mokiniai mokysis bendrauti ir bendradarbiauti tarpusavyje, išsakyti savo idėjas grupėje, siekiant geriausio sprendimo. Veikla yra fasilituojama, kad įsitraukusiems mokiniams pavyktų patirti pasitikėjimo savimi bei pasitenkinimo savo darbu jausmą (visoms grupėms užsiėmimo pabaigoje pavyksta pasiekti rezultatą). Veiklos turinys yra orientuotas į medijų raštingumo kompetencijų stiprinimą. Nagrinėjami tokie reiškiniai kaip filtro burbulai, aido kambariai, mąstymo patvirtinimo šališkumai, į juos pasigilindami galime plėsti požiūrį į sociokultūrinius reiškinius bei aplinkas, jų susiformavimą ir apskritai medijų įtaką jų formavimuisi. Edukacijas įgyvendina Žinių ekonomikos forumo komanda.

1 / 1

Atsiliepimai apie veiklą (0)

Panašios veiklos