Grupiniai užsiėmimai skirti pradinių klasių vaikams, patiriantiems skaitymo sunkumų. Tai yra, jei jūsų vaikas vengia skaitymo, neišlaiko tinkamo skaitymo tempo, nesilaiko sakinio ribų, painioja panašiai skambančias ir/ ar atrodančias raides, keičia raides vietomis, klysta skaitydami žodžių pradžią ir/ ar pabaigą, nepakankamai suvokia teksto turinį, patiria sunkumų jį įsimindami, atsakydami į teksto suvokimo klausimus, formuluodami pagrindines teksto ir jo dalių mintis.
Skaitymo įgūdžių lavinimo užsiėmimai, kurių metu vaikai: ● Formuos teigiamą požiūrį į skaitymą, ●Susipažins su skaitymo technikos ir teksto suvokimo gerinimo strategijomis ir pramoks jas taikyti, ●Lavins sudėtingų raidžių derinių, ilgesnės skiemeninės struktūros bei žodžių pradžios/ pabaigos skaitymą, ● Mokysis orientuotis tekste ir rasti reikiamą informaciją, ● Lavins rišliąją kalbą mokydamiesi atsakyti į teksto suvokimo klausimus ir suformuluoti pagrindines teksto bei jo dalių mintis, ●Gaus individualiai parinktų skaitymo technikos ir teksto suvokimo būdų/ metodų atmintinę (raštu), ● Gaus individualias skaitymo rekomendacijas vasarai (žodžiu ir raštu). Užsiėmimų schema: (2 (tėvams) – 6 (vaikams) – 2 (vaikams su tėvais)
● 1 susitikimo metu vaikų tėvai turės galimybę susipažinti su specialiuoju pedagogu ir būsimų skaitymo užsiėmimų turiniu.
● 2, 3, 4, 5, 6, 7 (iš viso 6) užsiėmimų metu bus lavinami vaikų skaitymo ir bendradarbiavimo grupėje įgūdžiai, formuojamas teigiamas požiūris į skaitymo veiklas (dėka taikomų skaitymo būdų ir metodų įvairove), lavinami skaitymo technikos ir teksto suvokimo įgūdžiai.
● 8, 9 užsiėmimų metu (iš viso 2) vaikai kartu su tėvais išbandys praktikoje individualiai parinktus skaitymo būdus ir metodus padedant specialistui.
● 10 susitikimo metu vaikų tėvams bus pristatytos skaitymo užsiėmimų rezultatų išvados, pateiktos skaitymo rekomendacijos vasarai.
|