Visuotinai žinoma, kad viena svarbiausių ateities kompetencijų sričių yra gebėjimai kurti inovacijas – naujus gaminius, paslaugas, verslo bei socialinius modelius ir kitas naudingas naujoves; savo ruožtu, šiuos gebėjimus apsprendžia kūrybingumas (plačiąja prasme), bazinės žinios, šiuolaikinių technologijų įvaldymo lygis ir verslumas, kurie turi būti grindžiami darniojo vystymosi vertybinėmis nuostatomis. Inžinerija užima ypatingą vietą tiek bendrai šiuolaikiniame gyvenime, nes ji kuria naujas priemones, technologijas bei procesus visoms visuomenės gamybinės ir socialinės veiklos sritims, tiek konkrečiai STEAM neformaliajame ugdyme, kur šiuolaikinės inžinerijos įvairovė, praktinių problemų sprendimuose integruojanti visų kitų STEAM dalykų žinias, mokinių projektiniams darbams potencialiai gali pasiūlyti daugybę patrauklių ir aktualių tyrinėjimo bei techninės kūrybos temų iš jiems artimos aplinkos. |