Meninė saviraiška dainuojant teigiamai veikia besiformuojančios asmenybės vystymąsi. Aktyviai dalyvaudamas tokioje veikloje vaikas gali ugdyti ir puoselėti meninius gebėjimus, turiningai leisti laisvalaikį, jausti kolektyvinio muzikavimo džiaugsmą. Meninė saviraiška ugdytiniui suteikia daug gerų išgyvenimų, pojūčių, tobulina jausmų pasaulį, ir kadangi mokykloje jie šios veiklos turi nedaug kultūros centre vykstantys ansamblinio dainavimo užsiėmimai yra puiki alternatyva. Menas, muzika turi esminę įtaką vaikų (paauglių) dvasinių vertybių ir asmens kultūros vystymuisi bei laipsniškam tobulėjimui. Tačiau tam reikia, kad meninė veikla būtų suformuota, kaip aktualus raiškos būdas asmenybei ir pati asmenybė jaustų poreikį šiai veiklai. Todėl reikia skatinti vaikų domėjimąsi muzika, jos formuojamomis dvasinėmis vertybėmis, kad susiformuotų poreikis šiai veiklai, ir vienas prieinamiausių būdų tam yra dainavimas. Bendra muzikinė veikla vystys ugdytinių komunikavimo, iniciatyvumo ir kūrybiškumo bei asmeninės kompetencijas.
|