Užsiėmimų metu vaikai supažindinami su skirtingų dailės priemonių ir technikų pagrindais. Vaikus skatiname išreikšti jų amžiui aktualias temas, ugdant asmeninį kūrybiškumą bei puoselėjant kūrybinį procesą. Užsiėmimų temos skatina savivoką, emocinę raišką, remiasi meno istorija, kultūros tradicijomis. Pagrindinės temos: Dailės pradžiamokslis. Linija, dėmė, taškas. Piešimas pieštuku, kreidute,teptuku. Linija. Vertikalė, horizontalė, įstrižainė. Dinaminės ir statinės kompozicijos,klausantis muzikinių kūrinių. Dėmė, taškas. Dinaminės ir statinės kompozicijos, klausantis muzikinių kūrinių.Piešiniai ir liejiniai ant įvairaus formato, skirtingos faktūros popieriaus lakštų. Forma. Sezano palikimas. Formų paieška mus supančioje aplinkoje. Trafaretinis piešimas ir tapyba. Spalva. Spalvos genezė. Tapybos technikos (akvarelė, guašas). Spalvinės kompozicijos, panaudojant linijas ir dėmes. Linija, štrichas, tonas. Įvairios piešimo technikos (pieštukas, kreida, tušas,anglis). Nestandartinės piešimo ir tapybos technikos ir priemonės. Piešimas ir tapyba,naudojant pirštus, delnus ir kumščius. Pieštuką ir teptuką keičia mus supančios aplinkos daiktai. Plokštuminės ir erdvinės kompozicijos santykis. Skulptūra. Koliažas, asambliažas, trimatis objektas. Keramikos pagrindai. Formos pajauta. Lipdyba, jungiant įvairias medžiagas. Piešimas ir tapyba ant įvairios formos ir paviršiaus daiktų (kėdė, suoliukas,indas) bei medžiagų (maišas, drobė, klijuotė, plėvelė). Konkretaus daikto piešimas. Linija, forma, štrichas. Konkretaus daikto tapyba. Forma, spalva, potėpis. Mišri technika. Kas tai yra? Piešimo ir tapybos technikų jungtis. Portretas, natiurmortas, peizažas. Klasikinio ir šiuolaikinio meno patirtis.Analizė. Šviesa, šešėlis, pusšešėlis. Veiksmo tapyba. Veiksmo piešimas. Šiuolaikinio meno patirtis ir įprasminimas. Nuotaikos, judesio ir piešinio jungtis. Šiuolaikinių technikų panaudojimas meno kūrinyje (kompiuterinės grafikos,fotografijos, tapybos ir piešimo jungtis). Statybinių medžiagų panaudojimas meno kūrinyje. Dailės studijoje sukurta aplinka, kurioje vaikas, lavindamas savo prigimtinius įgūdžius, plečia pažintinę, kalbinę raišką, vysto emocinį savęs suvokimą. Grupėje dalyvauja ne daugiau nei 7 vaikai nuo 8 iki 14 metų. Užsiėmimai vyksta vieną kartą per savaitę, vienas užsiėmimas trunka 1 – 1,5 val.
|