Description

Nuotolinė edukacija-žaidimas „LABIRINTAS“ yra puikus būdas mokyti 5-6 klasių mokinius apie algoritmus ir jų taikymą tiek technologijų srityje, tiek kasdieniame gyvenime. Šioje edukacijoje, naudodami Scratch programavimo aplinką, mokiniai sukurs savo žaidimą, kuriame veikėjas turi įveikti kliūtis ir pasiekti galutinį tikslą – ištrūkti iš labirinto.

Šis edukacinis užsiėmimas padeda mokiniams suprasti algoritmų principus ir jų svarbą tiek kompiuteriuose, tiek kasdieniuose gyvenimo procesuose. Kūrimo metu mokiniai mokosi:

  • Algoritmų kūrimo pagrindų: kaip veikėjas turi atlikti tam tikras komandas, kad įveiktų kliūtis ir pasiektų tikslą.
  • Programavimo logikos: mokiniai susipažįsta su programavimo sąvokomis ir taiko jas praktikoje, kurdami žaidimą.
  • Kūrybiškumo ir problemų sprendimo: jie lavina kūrybiškumą, sprendžiant problemas ir iššūkius, susijusius su žaidimo kūrimu.

Po užsiėmimo mokiniams bus suteikta video medžiaga, kuri padės jiems tobulinti savo projektus ir toliau kurti žaidimus Scratch aplinkoje. Tai puiki galimybė ne tik įgyti žinių apie programavimą, bet ir pradėti kurti savo projektus, gerinant savo įgūdžius.

Edukacijos trukmė: 45 minutės per ZOOM platformą.

Šis užsiėmimas yra ne tik smagus, bet ir edukacinis, suteikiantis vaikams pagrindą tolesniam programavimo mokymuisi ir kūrybiniam mąstymui.

 
 
 

Reviews about the activity (0)

Similar activities