Description

Užsiėmimų tikslas - taikyti dailės terapiją, įsisąmoninimų grįstą kognityvinę elgesio terapiją ugdymo ir konsultavimo procese. Dailės terapija yra efektyvi priemonė įgalinusi motyvuoti vaikus tolimesnei jų veiklai, ugdyti gebėjimą atsiverti, priimti pagalbą, pajausti savo vertę. Dailės terapija padeda rasti nestandartinį problemų sprendimo būdą ir yra vienas iš veiksnių galinčių pozityvia linkme keisti socialinį gyvenimą, formuoti holistinį požiūrį į žmogų. Ypač dabar, kai mokslininkai teigia, koks svarbus ir kiek daug gyvenime lemiantis yra ,,asmeninis‘‘ arba emocinis intelektas, pasireiškiantis penkiose pagrindinėse srityse: 1) savo jausmų pažinimas; 2) emocijų valdymas; 3) gebėjimas siekti tikslo; 4) gebėjimas įžvelgti kitų žmonių jausmus; 5) tarpusavio santykiai; Dailės terapija turi akivaizdžių privalumų prieš kitas – pagrįstas vien verbaliniu bendravimu – psichoterapinio darbo formas. Šio metodo panaudojimas ypač aktualus dirbant su rizikos grupės nematomais, atstumtais, uždarais vaikais. Gali dalyvauti: pradinių klasių mokytojai, norintys dailės terapijos metodus taikyti savo veikloje. 40 val. mokymų metu specialistai bus supažindinami su dailės terapijos metodais, Įsisąmoninimų grįsta kognityvinės ir elgesio terapijos Mindfulnes praktinėmis metodikomis, konsultavimu, jų efektyvumu, integravimo galimybėmis ugdomajame ir psichologinio pobūdžio darbe. Kursą baigę specialistai: susipažins su dailės terapijos efektyvumu, taikymo galimybėmis ir priemonėmis. Sužinos ir asmeniškai išbandys 10-12 konkrečių dailės terapijos metodų ir gaus jų taikymo rekomendacijas. Išmoks konkrečius dailės terapijos metodus integruoti konsultacinėje ir ugdomojoje veikloje. Susipažins ir išbandys praktiškai pritaikyti įsisąmoninimų grįstas kognityvinės ir elgesio terapijos Mindfulnes metodikas. Programa 40 val. trukmės, iš jų 28 val. nuotoliniu būdu ir 12 val. savarankiško darbo.

Reviews about the activity (0)

Similar activities