Būrelio metu mokiniai susipažįsta su daiktų ir objektų funkcijomis, estetika,
menine verte, įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis, tyrinėdami įvardija pagrindines jų savybes. Atlikdami kūrybines užduotis mokiniai ugdosi ir plėtoja nepriklausomos mąstymo ir kūrybos, konstravimo ir modeliavimo gebėjimus. Dirbdami individuliai ir grupėse mokiniai atlieka skaičiavimus, numato būsimus pakitimus, kuria bei pasirenka dizainą, pakartoja šablonus, nupiešia eskizą, numato silpnąsias vietas, pademonstruoja prototipus, pamatuoja skirtingais aspektais, įrankiais. Mokiniai mokomi apgalvoti ar pavyko, pasiteisino lūkesčiai, ar egzistuoja šalutinis efektas, kokie buvo trukdžiai, skatinami tolerantiškai vertinti kitus, gebėti siekti bendrų ir asmeninių tikslų, rodyti iniciatyvumą
Metodai ir techninės priemonės taikomos šioje programoje padeda skiepyti mokiniams darbo įgūdžius, naudingus skirtingų profesijų specialistams, todėl padeda ugdyti būsimuosius inžinierius, projektuotojus, modeliuotojus, nes būrelyje ugdomi kūrybiškumo, kritinio mąstymo, darbo komandose gebėjimai yra svarbūs ir efektyviai pritaikomi įvairiose praktinėse situacijose. |