Beskrivelse

Ko sieksime? 
Tyrinėjant vėją, kviesime jį suvokti ne tik kaip gamtos reiškinį, veikiantį gyvosios gamtos ir žmogaus gyvenimą, bet ir kaip objektą, atskleidžiantį Lietuvos, pasaulio kultūros bei mokslo pažangos kontekstą.

Ką veiksime? 
Pagrindinis tyrimo objektas vėjas atskleidžiamas ne tik kaip gamtos reiškinys, reikalaujantis mokslinio pažinimo, siekiant paveikti besikeičiantį klimatą, bet kaip raktas į meno pasaulio pažinimą, kaip priemonė tautų kultūriniam kontekstui pažinti, kaip būdas išreikšti save.
Pažinimo aplinka sukuriama kaip vėjų laboratorija, kurioje vėjo pažinimas ateina naudojant senąsias ir šiuolaikiškas vėjų matavimo priemones. Dalyviai ieškos loginio ryšio tarp vėjo ir aitvaro, vėliavėlės, burės, skalbinių segtuko, vėtrungės, medžio lapų, muilo burbulų, švilpuko, vėjo malūnėlio, baliono, anemometro, vėjų kojinės, Borfordo skalės... Vėjus mokysis išsikviesti pamario ir pajūrio gyventojų šnekta, tai atvers etninės kultūros kontekstą. Klausos įgūdžių lavinimui užduotis sukonstruota taip, kad vėją pažintų kaip kompozitorių, kaip muzikantą.

Grupės dydis – iki 30 asm.
Trukmė – 60 min
Auditorija – 5; 6; 7 klasė 
Kompetencijos – kritinio mąstymo; kultūrinė; kūrybiškumo; komunikavimo; pažinimo; pilietiškumo
Prieinamumas – paslauga pritaikyta asmenims su nežymiu intelekto sutrikimu / psichosocialine negalia
Vieta – muziejus (laivybos istorijos ekspozicijos); išvažiuojamoji paslauga (veikla organizuojama Jūsų mokykloje) arba nuotoliniu būdu


 

1 / 1

Atsiliepimai apie veiklą (0)

Panašios veiklos