Beskrivelse

Technologinio ugdymo mokinių veiklos sritys

Projektavimas – projektinių idėjų paieška, užduočių formulavimas, konkretinimas, tikslinimas, apibendrinimas grafine (aprašomąja) forma.

Informacijos, skirtos projektinėms užduotims, medžiagoms pažinti ar technologiniams procesams atlikti, paieška, kaupimas, taikymas ir pateikimas.

Medžiagų pažinimas, jų pritaikymas projektinėms užduotims atlikti.

Technologinių procesų žinojimas, darbo procesų atlikimas ir rezultatų pristatymas – projektinių užduočių praktinio atlikimo procesai ir pasiektų rezultatų pristatymas. Mokiniai mokomi kritiškai mąstyti, bendrauti ir bendradarbiauti, prisiimti atsakomybę už mokymąsi: numatyti savo veiklą, kelti mokymosi uždavinius, kryptingai veikti, įsivertinti pasiekimus.

Šiuolaikinis technologinis ugdymas turi būti suvokiamas kaip procesas, kuriame integruojama kūryba, kūrybinės idėjos bei jų praktinis įgyvendinimas, formuojami įgūdžiai, gebėjimai, vertybės, supratimas. Nuo mokinio suinteresuotumo mokomuoju dalyku, mokymo metodų priklauso jo elgesys, vertybinių nuostatų susiformavimas bei jo kaip asmenybės raiška visuomenėje. Vienas iš pagrindinio ugdymo bendrosios programos tikslų, kad pasirenkant technologijų programą mokiniai išbandytų savo kūrybinius ir praktinius gebėjimus.

Kūrybinės dirbtuvės. Programa skirta vaikams, norintiems išmokti įvairių darbelių naudojant skirtingas technikas ir priemones. Užsiėmimų metu ugdytiniai mokysis:

 

 

Kūrybinių dirbtuvių metu vaikai lavina vaizduotę, smulkiąją motoriką, erdvinį mąstymą, pažįsta spalvų, formų bei medžiagų pasaulį. Išmoksta sukurti praktikoje pritaikomus dirbinius, pagaminti dovanas šeimos nariams, draugams.

1 / 1

Atsiliepimai apie veiklą (0)

Panašios veiklos