Visuomenei skaitmenizuojantis ir atsirandant vis daugiau viešinimo kanalų turinys tampa ypatingai svarbiu sprendimu kultūros komunikacijai. Kartais kultūros vartotojui pasiklystant informacijos gausoje, svarbu išmokti efektyviai, tiksliai ir patraukliai ištransliuoti norimą informaciją, norint pasiekti norimą tikslą – pritraukti lankytoją, parduoti paslaugą ar perduoti bendrą informaciją. Edukacijos metu busite supažindinami su kultūros komunikacija, viešinimo kanalais ir bendrosios medijos savybėmis. Sužinosite apie savo auditorijos pažinimo svarbą, kaip socialiniai tinklai veikia viešąją komunikaciją, kaip paruošti efektyvų turinį viešinimui ir būdus, kaip pasiekti norimą vartotoją. Per pateiktas užduotis ir pasitelkus komandinius pratimus, tobulinsite darbo komandoje įgūdžius bei skaitmeninę, komunikavimo ir pažinimo kompetencijas. Praktinių užduočių metu, analizuosite teigiamus ir neigiamus viešinamos medžiagos aspektus, pasitelkus kūrybines užduotis, dirbsite komandoje ir naudodami įvairias meno raiškos technikas sukursite plakatą arba skelbimą numatyta tema. |