Beskrivelse

Keramika – viena seniausių dailės sričių, jungianti daugybę kitų menų: tapybos, grafikos, skulptūros ir netgi scenografijos.
Kūrybinėje aplinkoje mokiniai, atsižvelgiant į jų amžių ir suvokimą, supažindinami su pagrindiniais keramikos meno elementais, sąvokomis, technikomis bei istorija per individualią ir kolektyvinę kūrybą. Mažesnieji minkydami ir lipdydami molį atranda keramikos technikų įvairovę, lavina smulkiąją motoriką, bei erdvinį suvokimą. Mokomi dekoravimo dailės. Vyresnieji įgauna gilesnių techninių srities žinių ir įgūdžių, plečia technologijų, medžiagų paruošimo, nesudėtingų keramikos dirbinių formavimo iš molio, gaminių lipdymo, jungimo, išdžiovinimo ir išdegimo technologijos žinių.
Pagrindinės meninės išraiškos priemonės: pažintis su formomis, molio savybėmis ir raiškos galimybėmis, darbo technologijomis, spalva. Meno technikos: lipdymas ir konstravimas, kompozicija, mišrios technikos.
Vaikų ugdymas už kūrybinių dirbtuvių ribų: edukaciniai užsiėmimai; parodų, muziejų, kultūros paveldo objektų lankymas pažinimui plėsti ir saviraiškai skatinti. Taip ugdomas gebėjimas stebėti, analizuoti, suprasti, apibūdinti, išreikšti meno kalba vidinį ir aplinkinį pasaulius. Šios patirtys taikytinos ir individualioje kūryboje, ir kolektyviniuose darbuose ar projektuose. Supažindinant su meno istorija ir teorija mokiniai įsisavina žinias ir pritaiko jas savo kūrybinėje veikloje.
Ugdoma mokinių meninė, bendravimo, visuomeninė, asmeninė, dalykinė, pažinimo kompetencijos ir bendra kultūra. Mažinama kultūrinė ir socialinė atskirtis tarp kaimiškų vietovių ir miesto ar rajono centre gyvenančių vaikų bendruomenės.
Gražūs, funkcionalūs tradiciniai bei individualios išraiškos keramikos dirbiniai yra ir bus neatsiejam mūsų gyvenimo dalis tiek buityje, tiek meno pažinimo aplinkoje.

Atsiliepimai apie veiklą (0)

Panašios veiklos