Beskrivelse

Programos tikslas - tarp šaškių treniruotes lankančių vaikų ir tėvų vykdyti švietėjišką veiklą – propaguoti šią sporto šaką, aiškinti sporto reikšmę sveikatai, padėti sportininkams kelti savo kvalifikaciją. Pastebėti gabius vaikus, turinčius būtinas šaškių žaidimo savybes, mokyti juos pamėgti šaškių žaidimą, ugdyti norą tobulėti.

Uždaviniai:

- Suteikti pasirinktos sporto šakos žinių ir raiškos pagrindus, gebėjimus ir įgūdžius, dalykines kompetencijas.

- Mokyti moksleivius žaisti šaškėmis, kelti sportuojančiųjų meistriškumą, skatinti masiškumą, dėmesį skirti jų sveikatinimui;

- Diegti teigiamą nuostatą dėl fizinio aktyvumo, sąmoningą požiūrį į sportinį judėjimą ir savarankišką bei kolektyvinį mankštinimąsi;

- Dalyvauti šaškių varžybose, kuriose ne tik sportuojant praleidžiamas laikas bei pasitikrinamos jėgos ir tai, kas išmokta treniruotėse, bet ir patiriamas labai svarbus aspektas – noras tobulėti ir kaip sportininkui, ir kaip asmenybei;

- Ruošti įvairaus amžiaus grupių šaškininkus dalyvauti Zarasų rajono, krašto moksleivių varžybose, sporto žaidynėse, deleguoti geriausius sportininkus į jaunučių, jaunių, jaunimo bei suaugusiųjų nacionalines rinktines, gerais rezultatais garsinti Zarasų kraštą, garbingai atstovauti šalį tarptautinėse varžybose.

Siekiami rezultatai:

- Šaškių treniruotes lankantys vaikai įgis šios sporto šakos pagrindus, būtinus tolimesniam sportininko įgūdžių tobulinimui, asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui, įgyjami įgūdžiai turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko tobulėjimui šioje sporto šakoje, meistriškumo augimui;

- Kylant sportininko meistriškumui, bus pasiekiami vis geresni rezultatai sporto varžybose, jis bręs kaip asmenybė, gebanti atsakingai siekti užsibrėžto tikslo, aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje bei įsitvirtinti profesionaliajame sporte.

Pažangos ir pasiekimų vertinimas

- Įvertinti sportininkų pasirinktos sporto šakos technikos ir taktikos veiksmų kokybę rungtyniaujant, koreguoti sportinį rengimą atsižvelgiant į varžybų rezultatus.

- Pradinio rengimo grupių sportininkų pasiekimus rekomenduojama vertinti pagal mokomosios grupės stabilumą.

Darbo metodai

- Aiškinimo, rodymo, kartojimo, grupinis, kontrolinių varžybų, pokalbis, argumentai, žodinė apklausa, aktyvieji mokymo metodai, savarankiškas darbas grupėse ir individualiai, vientisinis, dalinis.

Atsiliepimai apie veiklą (0)

Panašios veiklos